20210218 onismereti

A 7. osztály a második félév első három hetében két-két tanórán önismereti és pályaorientációs tréningen vett részt, melyet Szalontai Éva, a Borsod – Abaúj - Zemplén Megyei Pedagógiai Szakszolgálat munkatársa tartott.
Az első héten az önismeret volt a fő téma. Mondanunk kellett magunkkal kapcsolatban két igaz és egy hamis állítást, és a hamisat a többieknek ki kellett találniuk. A második órán mindenki kapott egy lapot, amin rengeteg belső tulajdonság szerepelt. Először a padtársunk tulajdonságait kellett aláhúzni, majd közösen megbeszéltük, hogy szerintünk valós-e, amit aláhúztunk egymásról vagy sem. Utána magunknak kellett aláhúznunk a saját tulajdonságainkat. Azután kaptunk még egy papírt, amin egy ember volt látható, és egyes testrészeihez voltak írva meghatározások és oda kellett írni, hogy pl. milyen terhet viselünk a hátunkon, vagy mivel van tele a fejünk/szívünk, mi az, amit már átéltünk stb. Ennek az volt a célja, hogy kicsit jobban megismerjük magunkat.

A második hét első órájában két smiley közül kellett választanunk: mosolygós vagy szomorú. Mindkét smiley-hoz álltunk páran, sőt voltak, akik középen helyezkedtek el. Megnéztünk egy videót, amiben egy férfi elkezdett nevetni egy közlekedési eszközökön, és ennek hatására egyre többen fogtak hozzá a nevetéshez a videóban és közülünk is. A videó végén el kellett dönteni, hogy még mindig olyan állapotban vagyunk-e, mint a felvétel lejátszása előtt. Szinte mindenki átállt a mosolygós oldalra. Aztán öt csoportot alakítottunk, és kaptunk csapatonként egy emojit, amit el kellett játszanunk. A második órában stresszoldó tevékenységeket kellett keresnünk egy szókeresőben, majd ezeket is bemutattuk.
A harmadik, egyben utolsó alkalommal szavakat raktunk ki és képeket nézegettünk. Egy labirintusban emojik voltak elhelyezve különböző helyeken, és nekünk ott kellett jelentkeznünk, ahol éreztük magunkat a továbbtanulás szempontjából. Aztán megnéztük, hogy egyes szakmák milyen szakon, milyen középiskolában tanulhatóak. Befejezésként a szakmák megismerése céljából felkerestünk pár internetes oldalt.
Szerintem tanulságos volt ez a tréning, úgy gondolom, hogy sokunknak segített önmagunk jobb megismerésében.

Hankóczi Nóra 7. osztályos tanuló

Digitális napló

20210816 kreta

Belépés
a KRÉTA digitális naplóba és

az e-Ügyintézés elérése

iskolánk tanulói kapcsán (kattintson a KRÉTA ikonra!)

Az új KRÉTA rendszer címe: mnyaradiskola.e-kreta.hu

Segítség a tibolddaróci iskola KRÉTA rendszeréből
a mezőnyárádi iskola KRÉTA rendszerébe való átjelentkezéshez
a KRÉTA szülőknek applikáció használata esetén
- ide kattintson a tájékoztató letöltéséhez!

 

20210816 eugyintezes

e-Ügyintézés elérése: ide kattintva, külön felületen elérhető
(FONTOS!
A KRÉTA azonosítóval rendelkező szülők a KRÉTA rendszerből tudnak belépniaz eÜgyintézésbe!)


Órarendek
2024/25-es tanév II. félév:

1.o.

2.o.

3.o.

4.o.

5.o.

6.o.

7.o.

8.o.


Pedagógusok e-mail címe ide kattintva elérhető.

Rendszergazda elérhetősége:
kissmilan40@gmail.com
(a tanuló nevét és osztályát mindenképpen
írják be az e-mail tárgyába!)

Videós segítség a Zoom videókonferencia
program telepítéséhez, használatához
ide kattintva tekinthető meg!

Videós segítség a KRÉTA
használatához tanulók részére:
-házi feladatok
-üzenetek

Iskolánk által összeállított tájékoztató,segédlet az e-Ügyintézés kapcsán

e-Ügyintézés mobiltelefon vagy tablet segítségével - videós útmutató



További útmutatók, videók, leírások
az e-Ügyintézéssel kapcsolatban
ide kattintva érhetők el

 

Iskolánk QR kódja

 qrkod TD

 

 

Bejelentkezés

Partnereink

egri fmgy1

hatartalanul logo

FTH jelveny

Erzsebet logo

google groups logo

magyar parasport napja

Allatvedelmitemahet

SziImreKatolikushalozat

okosuli logo 177x132

akkreditalt

e-dia.png

Iskolaújság

Go to top